Thank u for visiting me today..Anak ayam sakit gigi..Datang le lagii..

Monday, May 10, 2010

Buruan pelita di Amcorp Mall

Assalamualaikum.

Ahad ari tu aku gi Amcorp Mall. Konon nak jumpa org.  Sambil menyelam telan air le kan. Bahaya tu, sbb aku tak pandai berenang. Tu yg aku nyaris lemas kat situ.  Lemas...sbb poket ku hampir kering dek kerana melayan nafsu-nafsi membeli...

Jom layanz mende yg aku beli.  Bukan apa sgt pon..tapi janji aku suke...

Ku jatuh hati sama ini pelita saat bertentang mata. Base dia ni tak sure nak kata brass, ringan sgt, nak kata enamel, mungkin jugak.  Entah le, tp shape dia menarik.. pinggang ramping dada bidang..hikhik. Storm dia pon cantek. Plita vintage ni dtg dari jauhh..nun Austria sana..Made in Austria youuu...Kira european plita le gituu...Hurmmm...omputih pon pandai pakai plita gak dulu-dulu, ekk..

Jom tengok dekat-dekat sikit...

Nampak tak? tuu..tulisan 'Made in Austria' engraved kat base dia ..Penutup kiut-miut tu gamak nya utk masukkan minyak nya la kan..Takkan nak masuk air plak..

Gallery (err..itu kan org panggil menatang yg menyambungkan base ngan storm dia tu..) dia cantik gak.  (huhh..kalau dah suka tu, sumer pon nampak cantik..kan, kan.)

Ada tulisan kat turner dia. R.Ditmar Vienna..Made in Austria.  Siap ada gamba matahari ngan something yg tak baper clear.  Cam roper buaya pon ada jugak..hahaha...pandai je aku..Lagi satu, ada tulisan engraved kat atas base dia ni..agak besar jugak tulisan tu..'R.Ditmar's Favorit-Lampe'...Saper kah R.Ditmar ittew...dan kenapa kah lampu ini menjadi favorite dia..Adakah kerana dia selalu menggunakan nya utk ke jamban tetiap malam.....Jangan biarkan diri anda diselubungi..misteri...........wakakakkaka...

Okkie-dokkie...skian shj laporan saya dari Sg buloh pada malam ini.  Ada lagi sebenornya plita yg saya rembat hari ahad tu, tapi lenkali je la saya N3 kan ye...

No comments:

Post a Comment