Thank u for visiting me today..Anak ayam sakit gigi..Datang le lagii..

Wednesday, May 26, 2010

Airer ...gantung apa sajaa...

Assalamualaikum kawan2 sumer..

Ari tu dah cakap kan, aku nak citer pasal 'airer' ku ini. Haa..ni nak citer la ni.

Dari segi bahasa nya, 'airer' ni maksudnya tmpt pengudaraan..cam nak keringkan baju ke, camtu.

Actuallynya, aku tak tau benda ni mmg org panggil airer ke tidak.  Saja aku bagi nama ni.
Ni la rupa nya menatang airer ni...
Size airer ni about 90 by 60 cm.
Best ooo ada airer ni..Bole gantung memacam benda. Aku gantung bunga, anggur plastik, birdhouse, pelita ayam, beldi-beldi tome-tome tu, candle holder, potpouri, windchime, and oso my decoupage frying pan..

Kalau korang dah tak de tempat nak letak brg-brg hiasan yg banyak2 tu, apa lagi, gantung la pulak..
Ada lagi mende yg aku nak gantung nanti. Tu decoupage project yg masih tak siap-siap - kettle, pots n pans..huh..penuh le airer ku nanti..

Hajat hati nak letak satu lagi airer kat dpn umah lak. Kunun-kunun nak buat 'hanging garden' gitu. Bukan apa, kucing org datang suka lepak kat depan umah ni. Kalau aku hias benda kat atas lantai, jadik tempat kucing org lepak...lepak je aku tak kesah..siap tinggal jejak kasih lagi...

Ni airer dari sudut pandangan lain..
Nampak pelita ayam tu..aku tepek sunflower je..malas nak decoupage cantek-cantek..
Okkie-dokkie. Nnti kalau airer ni dah ada penghuni baru, aku tepek gambo nya lagi ehh..

Signing off now.. Take care, you fellas.
Salam..

No comments:

Post a Comment