Thank u for visiting me today..Anak ayam sakit gigi..Datang le lagii..

Saturday, May 22, 2010

My little decoupage projects..

Assalamualaikum.

Salam ceria di pagi Sabtu ini. Pagi ni mendung je. Macam nak ujan. Tak pelah. Panas atau ujan, sumer tu dtg dari Allah.  Jgn kita mengeluh.  Redha je lah ye.

Ari ni nak citer pasal apa ye.  Hmm, let's see.  Aku N3 kan my little decoupage projects la ye. So far yg penah tunjuk just that rosey little pelita yg aku dah mekap kan.  So yg tu aku tanak tunjuk lagi.

Ada la sikit2 decoupage yg aku sempat buat. Cam kat bawah ni...

Dua switchboards kat atas tu letak kat dapur.

Yg kat bwh ni satu signage aku hang kat living room.

Signage kat bawah ni is for my daughter's room.  Dia hang kat pintu bilik.
Ha..ha..tersenget la pulok..Sori la korang nak tengok kena teleng kan paler tu. Exercise leher kejap.

Ada lagi, frying pan.  Tapi yg tu aku dah gantung kat my 'airer'.  'Airer'? Apa tu 'airer'? Haa, yg tu aku tunjuk kendian ye.  Next change coming soon.

Sign off..Salammmm...

No comments:

Post a Comment